Onsdag

Det blir inte skrivet så mkt här nuförtiden. Men nu tänkte jag visa en kofta som jag hittade på nelly.se

Bobby Cardigan SEK 399, Rut m.fl. - NELLY.COM

Snygg va? Det är så härligt nu på hösten med alla mysiga koftor och tröjor. Har köpt 2 likadana polotröjor från H&M, en grön och en lila. Så himla sköna! Nu är man ledig imorgon, så himla skönt. Kom just hem efter att ha buffat ikväll. Har nu 22 (+8) timmar kvar att göra innan året är slut. Jäjä, nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok innan jag somnar. Håller på att läsa "El Choco", en verklig historia om en svensk som satt i fängelse i Bolivia för några år sen. Mkt bra bok, den rekommenderas!
Godnatt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0