Äntligen helg!

Hade haft helg redan igår om jag inte måsta buffa idag, men fort vare gjort :)
Ikväll har min duktiga karl åkt till Sthlm för att tillverka en bokhylla till sin syster. Så jag njuter av en skön kväll här hemma med idol & en bok.

Imorgon ska man agera bartender på en bröllopsfest. Maskeradparty är det, så man blev tilldelad att klä ut sig till gangster. Har lånat lite kill-kläder av Peter, dom är ganska stora på mig, så man ser iaf lite hip-hopig ut.

Nästa helg är det både fest med jobbet på fredagen och på lördagen 80-tals rockparty med utgång. Så då måste man hitta sig en 80tals outfit, funderar på lackleggings & leopard mönster. Vi får se ;)

Och nu på söndag är det paltfest i Klinten, blir götta! Fullspäckat schema är det när man för en gångs skull är ledig på helgerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0