Vilken trevlig helg!

I lördags var jag ledig, då städade jag på morgonen. Sedan drog jag ner på stan å kikade på lite skor på skopunkten. Åh vad det är kul att dom fått in sommarskor! Man blir råsugen på å köpa flera par, men det är ju länge kvar innan man kan använda dom. Så jag väntar nog ett tag. Sen hämtade jag sushin och drog hem för att göra mig redo för kvällen.
Gästerna kom vid 6 å vi käkade å drog igång förfesten, gud vad trevligt det var! Men jag kan säga att jag råkade leda två gäster på villovägar, inte lätt å beskriva vägen alltså. Sedan drog vi ut på Corona å dansade hela natten, det var mkt roligare på Corona än vad jag tänkt mig. Mkt bra musik att dansa till! Sen var det hemgång å upp å jobba på söndag kväll. Det gick bra det! Mådde prima! Å idag va jag uppskriven på buff, ska snart iväg å buffa kväll. Så nu blir det 5 arbetsdagar i rad, kanske 6.. Är som ovan det. Men det är bra att få göra bort lite buff när man lix är i stan.
Majsan har börjat få vårkänslor nu, men hon är ganska lugn som tur är. Hon är halt på ena frambenet, vet inte vad hon har råkat ut för men det läker nog snabbt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0