Måndag

Ikväll blir det ingen fysträning för mig :( har blivit förkyld så jag måste ta det lugnt. Haft ont i halsen i en vecka, men de blev som inge mer av det förrän igår så snoret kom. Jäklar vad jobbigt å va täppt i näsan. Annars är jag pigg, har jobbat helgen nu. Så förhoppningsvis är jag ledig i 3 dar nu om jag inte buffar imorgon. We'll see. Har inga direkta planer för min ledighet, om det är fint väder blir det nog en promenix runt Nydala imorgon. Vore typiskt om det blev dåligt väder nu när man blir ledig! I helgen som kommer ska jag göra högskoleprovet på lördan och efter det kanske bio med Jullan. Vi tänkte se Slumdog millionaire, och innan filmen nå go' mat. Hoppas det blir av :]
Just nu håller jag på att laga mig lite Janssons.

David Bowie - Moonage daydream




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0