Ledig!

Oh yes! Nu är man ledig i 2 dagar. Men imorgon bitti blir det ingen sovmorgon för mig inte, har tid hos tandis kl 8.00. Har inte bestämt mig om jag ska fara hem eller inte. Är grymt sugen på att fara på fysen imorgon kväll, har ju varit juluppehåll i en månad nu så man har hunnit sakna den. Är så grymt bra träning! Igår sprang jag Kina-bron-rundan, gud vad skönt! Den mest taggande låten är E-type - True believer (är nog tack vare fysen). Sitter och spanar in lite kläder på Lindex hittade en snygg stilren svart klänning och ett par lila strumpbyxor. De har även jättesöta klänningar, är synd att det ska vara så kallt på vintern så man kan aldrig ha sånt på sig (förutom om man ska på fest). Min H&M katalog har inte kommit än; suck! Och inte min plattång heller, tack vare alla storhelger men jag väntar tålmodigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0