Smörgås tårta

Nu har man käkat smörgås tårta, Jullan bakar den godaste :) Å ätit vanlig tårta med!
Har så schyssta kollegor på jobbet, så jag gick hem kl 12, naajs! Hade ändå 9 timmar på flexen å ta ut.
Nu sitter man å degar. Ska kanske spela bondespelet ikväll med släkten, jag gav det i present till pappa. Har aldrig spelat det, men folk säger att det är skitkul. Fick se Emils dreds idag, dom var festliga!
Fick höra av mina fastrar att dom tycker att jag är lik min pappas mormor; Maja. Jag fick se ett kort och hon har min näsa iaf. Mitt nya smeknamn är Lill-Maja :P Brorsans tjej är spa-terapeut, eller ska bli. Det låter bra det, jag och Julia hade önskat att hon var frisör, men spa-tjej är inte helt fel det heller :P
Kollade på Melodifestivalen igår, så dåliga låtar det är med i år. Var bland annat en tjej som sjöng en låt på grekiska; hallå, vi är i Sverige! Skulle Grekland ha ngn som sjöng på svenska? Näee, skulle inte tro det. Jäjä, den kom inte vidare..tur det.
Ingen annan av låtarna var speciellt bra heller.
Nu ska jag å Jullan lyssna på lite music.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0