Nu är våren här!

Idag har det varit världens underbaraste väder, strålande solsken och bara några minusgrader. Jag har varit på jobbet hela dagen så jag har inte kunnat njuta av vädret, men jag har drömt mig bort och längtat efter en skotertur till Trågatjärn eller slalom i Bygdsiljum. Kanske till helgen? Btw jag är tjingad på att buffa på lördag nu. Dag. Men söndag, då ska jag njuta av vädret, hoppas det är fint då.
Igår kväll var jag på tjejkväll hos Mattis. Och ikväll ska jag på Kommunals årsmöte, inte så jäkla kul kanske, men gratis mat och man kan vinna priser. Förra året vann jag en termos, inte dumt de inte.
Hoppas bara Majsis kommer in snart, måste gå till bussen om en kvart. Längtar inte tills hon får vår-känslor, huvva. Hon är redan galen som hon är, iaf om man inte har varit hemma så mkt. Igår välte hon ut en blomkruka och sprang uppåt väggarna. Men hon sover väl bara när jag är borta så hon måste ta ut all sin engergi då jag kommer hem.
Sen ska jag även boka USA-resan denna vecka, naajs! Men måste spana in vad som blir billigast.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0