Hemmakväll

Är inte så värst sliten efter min tvådagars-fylla. Fredag for vi på Scharinska, när vi kom dit insåg vi att det var nån sorts "svartrockar-kväll". Killar i latex och tjejer i skägg. Men det var kul! Var rätt sliten när jag vaknade i lördags så jag kände först ingen pepp att fara ut en dag till. Men lördagskvällen blev mkt trevlig den också. Vi for på schlager och dansade hela natten. Idag när jag vaknade var det solsken ute, för första gången på flera veckor. Så jag passade på att cykla på Ica maxi för att handla lite mat. Efter det blev det en promenad runt Tomtebo.
Nu har jag käkat lite fiskpinnar, och Majsan är ute & spinger. Hon är väl glad att jag är hemma för en gångs skull.
Tror jag ska städa lite i min garderob nu, är som kaos där!
Bra låtar: Coldplay - Lost.  Coldplay - Lovers in Japan-Reign of love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0