Helg!

Har just kommit hem från jobbet och träningen, körde pump med Mikaela. Imorgon jobbar jag dag igen, så det blir en lugn kväll med ostbågar och melodifestivalen och tidigt sänggående. Har 2 kvällar i rad inte kunnat sova p.g.a. rethosta, huvvaligen. Så inatt var jag tvungen att ta coccilana för att kunna sova, det gjorde susen! Har även fått något konstigt med mitt högra långfinger, är som avdomnat på ngt vis, har inte ont, men en konstig känsla.
Imorgon fyller farsan pensionär (eller nej, han ska inte pensioneras ännu). Det blir nice, drar dit direkt efter jobbet och käkar smörgås tårta. Hoppas mina grannar inte är katt-hatare, upptäckte var Majsan håller hus när hon är ute. Hon sitter på en dyna på grannens uteplats och spanar.. Bra utsikt har hon där iaf.
Gud va kul, kanske ska ha party hos mig den 7/3, om jag kan jobba kväll dagen efter vill säga. Man är lite sugen på öl nu när man jobbar sina helger måste jag säga!
Yes yes! Ha en trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0