Slapp dag

Idag har jag haft världens skönaste dag. Sovmorgon, sedan suttit ute i solen å läst en spännande bok som jag inte kunde slita mig från. Läst hela dagen i princip :P Sedan lyxade jag till det med pizza till middag, första gången i mitt liv som jag ätit pizza ensam tror jag. Men ibland måste man lyxa till det, efter den en kall öl! Oj vad gott de va!
Till veckan kanske jag får hit gamla Bettan, bilen min :) Så drygt att behöva vara utan cykel tills den 8: maj, då behöver man en bil. De går ju att åka buss & promenera men det tar sin tid.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Gamla Bettan, partypinglan!

2009-04-20 @ 17:21:57
Postat av: sofia

skööönt !

2009-04-27 @ 19:15:39
URL: http://sofianguyens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0